ANTS CTI Suite - ANTS

ANTS CTI Suite

Pomůžeme vám posunout vaši telefonní komunikaci na novou úroveň. Sada produktů ANTS CTI Suite umožní efektivní obsluhu telefonní stanice a zajistí detailní přehled o provozu pro management. Usnadní obsluhu zákazníků jak v běžném firemním provozu, tak v call centru, kde pomůže i s potřebnou motivací operátorů.

Efektivní telefonická komunikace

Ať už v kontaktním centru či při při běžném firemním provozu, telefonování tvoří důležitou součást komunikace s vašimi zákazníky a obchodními partnery. Je tedy žádoucí dosáhnout i v této oblasti potřebné efektivity. Aplikační sada ANTS CTI Suite, spolupracující s vaší pobočkovou telefonní ústřednou vám pomůže tohoto cíle dosáhnout.

Rychlé dohledání předchozí komunikace s partnerem. Telefonní seznam sdílený v rámci celé firmy. Detailní přehled o hovorech, statistiky a grafy. Obsluha hovorů přímo z počítače. Informace o volajícím již při vyzvánění. Plánování hovorů. To vše podpoří efektivitu vašeho telefonního provozu.

Telefonní klient

Aplikace ANTS CTI klient zvyšuje produktivitu práce nejen při použití operátory v call centrech, ale i pro všechny uživatele ve firmách, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky či obchodními partnery. Ať už jde o obchodníky, manažery nebo třeba administrativu.

Statistika provozu

ANTS Call Centre Manager poskytuje detailní informace o telefonním provozu, umožňuje vytvářet přehledy a statistiky potřebné pro rozhodování managementu. Ať už jde o informace o vytížení operátorů či linek nebo informace o počtech zmeškaných či spojených hovorů.

Informační panel

ANTS CTI Panel zobrazuje na připojené velkoplošní obrazovce průběžné informace o stavu call centra. Manažerům pomáhá udržet si průběžný přehled o situaci, třeba o vytížení operátorů, linek či svazků. A samozřejmě také přispívá k motivaci jednotlivých operátorů.

Chtěli byste vidět CTI Suite v akci? Rádi vám ho předvedeme naživo.

Chci to vidět

Jméno

Váš email

Vaše telefonní číslo

Zpráva

Vaše jméno

Váš email

Vaše telefonní číslo

Zpráva