Blog

Propojení Fusio se software 3. strany

Víte, že si Fusio můžete provázat s jakýmkoli software 3. strany? Po domluvě s jeho autorem to pro Vás zařídíme. Díky propojení Fusio s okolním světem tak budete moci využívat naplno výhody, které Vám systém nabízí 😉

1. Příklady propojení Fusio s Vaším interním systémem

2. Příklady propojení fusio s externími online systémy

Inspirace na webu fusio.cz

Na webu Fusio pro Vás průběžně připravujeme další a další inspiraci, jak si pomocí Fusio nástrojů usnadnit správu firemních agend. Nejnověji se zde můžete dozvědět, jak díky provázání agend Docházka, Dovolená, Stravenky, Podklady pro mzdy či Zakázky můžete zefektivnit procesy: Fusio Docházka, pracovní výkazy a související agendy. Tak se mrkněte 😉

Evidence osobních údajů v souladu s GDPR

7 Fusio funkcí, které Vám usnadní správu dat v souladu s GDPR nařízením:

1. Snadná anonymizace osobních údajů najednou ve všech evidencích systému

Výhodou Fusio oproti evidencím vedeným v papírové formě či programech jako MS Excel je, že potřebný osobní údaj ze všech evidencí systému trvale a neobnovitelně odstraníte neboli anonymizujete pohodlně a spolehlivě z jediného místa.

2. Funkce pro identifikaci a odstranění osobních dat

Každý osobní údaj uložený ve Fusio dostane příznak osobní údaj, díky kterému může být snadno identifikován napříč všemi evidencemi. Při odstranění dojde k přepsání osobního údaje textem odstraněný osobní údaj, tím je údaj anonymizován, avšak vazby mezi jednotlivými evidencemi zůstávají zachovány a nedochází ke znehodnocení informací navázaných na anonymizovaný osobní údaj.

Fusio ve 3 minutách – e-mailové reporty

Reporty jsou důležitou součástí Fusio. Umožní vám posílat si e-mailem přehledy dle vašich potřeb, takže nemusíte stále kontrolovat, zda ve vašich procesech nenastal nebo nehrozí nějaký problém. Přijde vám jen to, co vás zajímá.



Fusio ve 3 minutách – přidání nové agendy

Přidání další agendy je ve Fusio opravdu jednoduché, stejně jako provádění následných úprav. Můžete to samozřejmě nechat na nás, ale budete-li chtít, zvládnete vše i sami.



Novinky v grafech

Jednou z novinek ve Fusio je rozšíření možností grafů o seskupování hodnot typu datum a čas po hodinách, dnech v týdnu či v měsíci apod. A také přidání řazení nejen dle kategorií, ale i hodnot. Podívejte se ukázku na videu.



Jak udržet pořádek nejen v marketingových dokumentech?

Víte, že Fusio můžete pohodlně využívat také pro správu marketingových šablon a materiálů, ale i ostatních firemních dokumentů? U nás ve firmě používám Fusio složky Marketingové materiály, Šablony dokumentů a Specifikace produktů pro přehledné uložení dokumentů, jejich snadnou distribuci kolegům, hlídání pravidelných revizí i pro kontrolu používání jejich aktuálních verzí.

Zde je 6 Fusio funkcí, které pomůžou udržet pořádek nejen v marketingových materiálech i Vám:

1. Dokumenty vždy po ruce a snadno k nalezení

Fusio nabízí přehledné prostřední pro ukládání dokumentů ve formě seznamů a podseznamů se samotnými přílohami, takže zde rychle cokoli najdete – i díky možnosti filtrování a zařazení dokumentů podle příslušného Typu, Podkategorie, Správce nebo Data.

Když potřebujete přidat novou přílohu, můžete soubor do Fusio lehce přetáhnout pomocí Drag and Drop, případně označit více souborů a ty pak rychle hromadně do Fusio uložit (přes klávesu Ctrl/Shift)

Jak na pravidelné reporty

Jednou z hlavních potřeb manažerů je být informován, ale nebýt informacemi zahlcen. Fungování firem nebo i jednotlivých oddělení je často velmi komplexní a najít v množství dostupných informací ty důležité, nemusí být úplně jednoduché.
Manažeři přitom zodpovídají za to, že v oblasti jejich zodpovědnosti nebudou vznikat zbytečné problémy. Snaží se jim proto předcházet a hlídají tedy průběžně spoustu ukazatelů, což je stojí spoustu času. Existuje ale i jiná cesta?

Než si řekneme, jak si s tímto problémem poradit pomocí Fusio, zkusme si nejprve představit, jak by to vypadalo, kdybychom stejný přístup uplatňovali při řízení auta.

Když se nad tím zamyslíte, prostředí pro řidiče je vlastně docela dobře optimalizované. Trvale před očima má jen naprosto klíčové údaje, jako je třeba rychlost jízdy nebo stav pohonných hmot. To jsou totiž údaje, které potřebuje po celou jízdu pro své rozhodování. Aby nedostal pokutu za rychlost a také aby mu nedošel benzín či nafta, pokud by správně nenaplánoval tankování.

Ale co ostatní údaje? Na palubní desce je ve skutečnosti spousta dalších ukazatelů. Třeba kontrolka, která se rozsvítí, když dochází olej. A to je právě ono. Řidič nepotřebuje průběžně informaci o tom, jestli je stav oleje na 62% nebo na 48%. Stačí mu vědomí, že nějaký systém stav hlídá a ozve se s rozumným předstihem předtím, než nastane případný problém. Tedy že se kontrolka rozsvítí, až hladina oleje poklesne pod stanovenou úroveň. Takovýchto hlídaných stavů je v autě celá řada, ať už kritických, jako je tlak v brzdném systému nebo těch méně důležitých, jako je stav vody v odstřikovači skel.

3 triky pro rychlejší práci s Fusio

Při návrhu uživatelského rozhraní Fusio přemýšlíme důkladně nad každým jeho jednotlivým prvkem. A občas dlouho debatujeme nad tím, jak vše udělat maximálně intuitivně. Myslíme si, že sebelepší funkcionalita ztrácí na hodnotě, pokud uživatelé nevědí, jak ji používat. A protože manuály dnes už nikdo moc nečte (dostali jste nějaký k té spoustě softwaru, který máte ve svém mobilu?), držíme se zásady, že přístup k jednotlivým funkcím by měl být přímočarý, neměly by být nikde ukryté. Na druhou stranu, každá funkce nemůže být samozřejmě zastoupena tlačítkem v hlavním ovládacím panelu… A tak i Fusio může obsahovat možnosti, o kterých třeba nevíte. Pojďme se dnes podívat na tři takové, které vám mohou pomoci. 

Jak na KPI a BSC

Pokud vás titulek článku zaujal, nejspíš víte, co jsou to KPI a co je Balanced Scorecard. Značnou část uživatelů Fusio tvoří manažeři a ty samozřejmě ukazatele výkonnosti zajímají – jsou důležitým podkladem pro jejich rozhodování.

Fusio pomáhá zákazníkům zajistit hladký chod jejich procesů. A procesy je třeba měřit. Protože jen to, co jsme schopni změřit, jsme schopni i řídit. A to, co měříme a vyhodnocujeme, máme tendenci zlepšovat. Je tedy logické pracovat s klíčovými ukazateli přímo v aplikaci.

Realizace je, tak jako vždy v případě Fusio, možná mnoha způsoby. Podle potřeb, požadavků a třeba i zvyklostí konkrétního zákazníka. Pojďme se podívat na jednu konkrétní možnost – jak s ukazateli pracuje naše sesterská společnost STAND CZ. Uvidíte, že nejde o nic složitého. Implementace byla hotová za pár hodin.

dlaždice fusio kpi tipy

Vaše jméno

Váš email

Vaše telefonní číslo

Zpráva

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů
Podmínky zpracování osobních údajů

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.