Blog - ANTS

Blog

Novinky v grafech

Jednou z novinek ve Fusio je rozšíření možností grafů o seskupování hodnot typu datum a čas po hodinách, dnech v týdnu či v měsíci apod. A také přidání řazení nejen dle kategorií, ale i hodnot. Podívejte se ukázku na videu.



Jak udržet pořádek v (marketingových) dokumentech?

Víte, že Fusio můžete pohodlně využívat také pro správu marketingových šablon a materiálů, ale i ostatních firemních dokumentů? U nás ve firmě používám Fusio složky Marketingové materiály, Šablony dokumentů a Specifikace produktů pro přehledné uložení dokumentů, jejich snadnou distribuci kolegům, hlídání pravidelných revizí i pro kontrolu používání jejich aktuálních verzí.

Zde je 6 Fusio funkcí, které pomůžou udržet pořádek nejen v marketingových materiálech i Vám:

1. Dokumenty vždy po ruce a snadno k nalezení

Fusio nabízí přehledné prostřední pro ukládání dokumentů ve formě seznamů a podseznamů se samotnými přílohami, takže zde rychle cokoli najdete – i díky možnosti filtrování a zařazení dokumentů podle příslušného Typu, Podkategorie, Správce nebo Data.

Když potřebujete přidat novou přílohu, můžete soubor do Fusio lehce přetáhnout pomocí Drag and Drop, případně označit více souborů a ty pak rychle hromadně do Fusio uložit (přes klávesu Ctrl/Shift)

Jak na pravidelné reporty

Jednou z hlavních potřeb manažerů je být informován, ale nebýt informacemi zahlcen. Fungování firem nebo i jednotlivých oddělení je často velmi komplexní a najít v množství dostupných informací ty důležité, nemusí být úplně jednoduché.
Manažeři přitom zodpovídají za to, že v oblasti jejich zodpovědnosti nebudou vznikat zbytečné problémy. Snaží se jim proto předcházet a hlídají tedy průběžně spoustu ukazatelů, což je stojí spoustu času. Existuje ale i jiná cesta?

Než si řekneme, jak si s tímto problémem poradit pomocí Fusio, zkusme si nejprve představit, jak by to vypadalo, kdybychom stejný přístup uplatňovali při řízení auta.

Když se nad tím zamyslíte, prostředí pro řidiče je vlastně docela dobře optimalizované. Trvale před očima má jen naprosto klíčové údaje, jako je třeba rychlost jízdy nebo stav pohonných hmot. To jsou totiž údaje, které potřebuje po celou jízdu pro své rozhodování. Aby nedostal pokutu za rychlost a také aby mu nedošel benzín či nafta, pokud by správně nenaplánoval tankování.

Ale co ostatní údaje? Na palubní desce je ve skutečnosti spousta dalších ukazatelů. Třeba kontrolka, která se rozsvítí, když dochází olej. A to je právě ono. Řidič nepotřebuje průběžně informaci o tom, jestli je stav oleje na 62% nebo na 48%. Stačí mu vědomí, že nějaký systém stav hlídá a ozve se s rozumným předstihem předtím, než nastane případný problém. Tedy že se kontrolka rozsvítí, až hladina oleje poklesne pod stanovenou úroveň. Takovýchto hlídaných stavů je v autě celá řada, ať už kritických, jako je tlak v brzdném systému nebo těch méně důležitých, jako je stav vody v odstřikovači skel.

3 triky pro rychlejší práci s Fusio

Při návrhu uživatelského rozhraní Fusio přemýšlíme důkladně nad každým jeho jednotlivým prvkem. A občas dlouho debatujeme nad tím, jak vše udělat maximálně intuitivně. Myslíme si, že sebelepší funkcionalita ztrácí na hodnotě, pokud uživatelé nevědí, jak ji používat. A protože manuály dnes už nikdo moc nečte (dostali jste nějaký k té spoustě softwaru, který máte ve svém mobilu?), držíme se zásady, že přístup k jednotlivým funkcím by měl být přímočarý, neměly by být nikde ukryté. Na druhou stranu, každá funkce nemůže být samozřejmě zastoupena tlačítkem v hlavním ovládacím panelu… A tak i Fusio může obsahovat možnosti, o kterých třeba nevíte. Pojďme se dnes podívat na tři takové, které vám mohou pomoci. 

Jak na KPI a BSC

Pokud vás titulek článku zaujal, nejspíš víte, co jsou to KPI a co je Balanced Scorecard. Značnou část uživatelů Fusio tvoří manažeři a ty samozřejmě ukazatele výkonnosti zajímají – jsou důležitým podkladem pro jejich rozhodování.

Fusio pomáhá zákazníkům zajistit hladký chod jejich procesů. A procesy je třeba měřit. Protože jen to, co jsme schopni změřit, jsme schopni i řídit. A to, co měříme a vyhodnocujeme, máme tendenci zlepšovat. Je tedy logické pracovat s klíčovými ukazateli přímo v aplikaci.

Realizace je, tak jako vždy v případě Fusio, možná mnoha způsoby. Podle potřeb, požadavků a třeba i zvyklostí konkrétního zákazníka. Pojďme se podívat na jednu konkrétní možnost – jak s ukazateli pracuje naše sesterská společnost STAND CZ. Uvidíte, že nejde o nic složitého. Implementace byla hotová za pár hodin.

Interaktivní dlaždice ve Fusio

Jednou z hlavních novinek aktuální verze Fusio je funkcionalita interaktivních dlaždic. Uživatelé mají možnost zobrazit si horizontální pás dlaždic v prostoru mezi horním menu a záložkami otevřených agend.
Jednotlivé dlaždice jsou z technického pohledu samostatné moduly (a ještě techničtěji: jsou odděleny v samostatných .dll knihovnách), které však mají přes interní API rozhraní přístup k potřebným datům a funkcím Fusio. Slouží především pro zobrazování různých stavových hodnot a jejich obsah se může průběžně dynamicky měnit.

Jak je vidět na ukázkovém snímku obrazovky, u nás používáme dlaždici „Kolega“. Dlaždic tohoto typu si může uživatel přidat dle potřeby na pás tolik, kolik potřebuje a přiřadit je třeba svým nejbližším spolupracovníkům. Na dlaždici vidí barevným puntíkem indikátor přítomnosti, který se pro jednotlivé pracovníky dynamicky mění podle dat, načtených z docházky, napojené také na snímače čipů, kterými otevíráme dveře. Ale také třeba z evidence dovolených… Po zastavení na dlaždici se pak ukáže detailnější informace o tom, ve které části budovy se kolega zrovna nachází nebo do kdy nebude přítomen. Dvojklikem na dlaždici je možné přímo spojit telefonní hovor v interní pobočkové ústředně.

dlaždice fusio kpi tipy

Vaše jméno

Váš email

Vaše telefonní číslo

Zpráva