Blog

Tiskněte snadno a rychle upravené dokumenty

Pro tisk dat z Fusio můžete využít Jednoduchý tisk nebo předem připravené Tiskové sestavy a vytisknout tak data uspořádaná dle potřeb ve Vašem vizuálním stylu i, například, s vloženým QR kódem. Seznamy lze také exportovat do Excelu či PDF.

Provažte si návazné agendy pomocí podseznamů ve Fusio

Díky systému podseznamů, můžete ve Fusio snadno propojit související agendy a mít tak potřebné informace vždy při ruce:

Jak snadno a rychle vyhledat záznam v seznamech Fusio?

Ve Fusio vždy snadno a rychle vyhledáte potřebný záznam, ať už k tomu využijte rychlý filtr, fulltextové vyhledávání, kontextové menu či pokročilé filtrování:

Uživatelské rozhraní Fusio – obecné představení

Podívejte se na 1. díl ze série video-představení Fusio a seznamte se v rychlosti s prostředím Fusio a jeho základními funkcemi:

Fusio ve společnosti M Plus elektro – referenční video

Podívejte se na video z naší návštěvy ve společnosti M Plus elektro. Proč zde potřebovali nový informační systém? A proč si vybrali právě Fusio? Jak probíhala implementace? Jak jim nový software nyní pomáhá? Jsou s Fusio spokojeni a doporučili by ho i dalším firmám? Za milý rozhovor děkujeme jednateli společnosti, panu Ing. Miroslavu Rokytovi 🙂

Automatické zařazování dokumentů podle QR kódů – tip

Věděli jste, že Fusio umí automaticky zařazovat skenované dokumenty tam, kam patří? Stačí na ně umístit QR kód s příslušnými informacemi.

Propojení Fusio se software 3. strany

Víte, že si Fusio můžete provázat s jakýmkoli software 3. strany? Po domluvě s jeho autorem to pro Vás zařídíme. Díky propojení Fusio s okolním světem tak budete moci využívat naplno výhody, které Vám systém nabízí 😉

1. Příklady propojení Fusio s Vaším interním systémem

2. Příklady propojení fusio s externími online systémy

Inspirace na webu fusio.cz

Na webu Fusio pro Vás průběžně připravujeme další a další inspiraci, jak si pomocí Fusio nástrojů usnadnit správu firemních agend. Nejnověji se zde můžete dozvědět, jak díky provázání agend Docházka, Dovolená, Stravenky, Podklady pro mzdy či Zakázky můžete zefektivnit procesy: Fusio Docházka, pracovní výkazy a související agendy. Tak se mrkněte 😉

Evidence osobních údajů v souladu s GDPR

7 Fusio funkcí, které Vám usnadní správu dat v souladu s GDPR nařízením:

1. Snadná anonymizace osobních údajů najednou ve všech evidencích systému

Výhodou Fusio oproti evidencím vedeným v papírové formě či programech jako MS Excel je, že potřebný osobní údaj ze všech evidencí systému trvale a neobnovitelně odstraníte neboli anonymizujete pohodlně a spolehlivě z jediného místa.

2. Funkce pro identifikaci a odstranění osobních dat

Každý osobní údaj uložený ve Fusio dostane příznak osobní údaj, díky kterému může být snadno identifikován napříč všemi evidencemi. Při odstranění dojde k přepsání osobního údaje textem odstraněný osobní údaj, tím je údaj anonymizován, avšak vazby mezi jednotlivými evidencemi zůstávají zachovány a nedochází ke znehodnocení informací navázaných na anonymizovaný osobní údaj.

Fusio ve 3 minutách – e-mailové reporty

Reporty jsou důležitou součástí Fusio. Umožní vám posílat si e-mailem přehledy dle vašich potřeb, takže nemusíte stále kontrolovat, zda ve vašich procesech nenastal nebo nehrozí nějaký problém. Přijde vám jen to, co vás zajímá.



dlaždice fusio kpi tipy

Vaše jméno

Váš email

Vaše telefonní číslo

Zpráva

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů
Podmínky zpracování osobních údajů

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.